April 28, 2009

teruja...

A'kum. lama dah tak masuk blog2 demo semma. sedar tak sedar bila masuk ari ni tgok mama izah dah ada blog. lagi terkema tgok mama ellyisya pun dah ada gak... kita yg dulu dok berblog ,demo dulu yang berjaya post....teruja weh. rasa-rasa kita terro dah pasai komputer, rupa-rupanya demo terror lagi pada kita...jelous ni...he..he..he... apapun tahniah buat akak2 tercinta.


tolong weh, guana nak buat biar gambar kita jadi kecik.besar benar spai jeragat muka pun nampak....tolong.



Sy tau org lain cbuk belaka... sy lak cbuk memanjang. almaklum berubah khidupan. blum dpt atur masa spenuhnya. nak kata tertekan ,kita sdiri yg pilih so hadapi je lah. moga-moga khidupan ini menjadi lebih baik dr semalam.


8 comments:

  1. Selamat ber blog. Terkejut saya tengok gambar besarnya.. tak leh resize ke?

    ReplyDelete
  2. Try awak gi balik semula tempat awak mula2 set gamba tu..mesti ada 'button' utk adjust size dia..
    Agaknya..lama2 kita tau sediri..hidup ini hylah ujian semata..?

    ReplyDelete
  3. Salam,
    selamat ber blog.

    gambar tu mungkin saiz asal memang besar kot? apepun, ikut panduan IWA...IWA memang expert blogger ;)

    ReplyDelete
  4. masa itu kehidupan...yang berlalu takkan kembali...untuk itu sama-sama kita kawal masa dengan menguruskannya dengan baik...jangan sampai tertinggal keretapi!

    ReplyDelete
  5. Salam, Ze Jadilah orang yg sabar,bersyukur dgn segala nikmat tuhan dan byk2 berdoa. Sebenarnya hidup ini indah jika kita berfikiran +ve.stress tu biasa lah...
    Tentang gbr awak tu saya ingat awak suka gitu,..tak pa lah tak serupa dgn ore lain.Salam sayang dari saya.

    ReplyDelete
  6. Beto kata ME, saya pon ingat awak suka letak gamba besa2..tp saya pon suka tgk gamba awak besa tu..
    De saya pon ingat awak okey..nampak maintain je..saya rasa awak blh manage..
    De saya rasa sesuatu perkara itu ake kelihatan spt mana yg kita ingin melihatnya..dgn kata laen.. dr sudut mana kita melihatnya.. ni awak kena gi tgk cicak adek ni..

    ReplyDelete
  7. Ho..setting masa awak blm adjust lagi ni..komen atah tu saya poh pd 8.50 pg 30/4 bkn spt yg tertera..bbeza 13 je tu..setting masa UK kot..ho la..takke ME buka comp sblm Suboh lagi..

    ReplyDelete
  8. laptop kite slalu dibuang bateri, sbb tu setting x btul. setiap kali guna kena setting smula, itu yang malas nak setting smula.

    ReplyDelete